SELECTIE OFERTE SERVICII INVENTARIERE UNIO S.A.
Alte detalii
Data
2025.06.05
Dosar
1086/100/2019
Debitor
UNIO S.A.
Bunuri
Imobile
Date de contact
Nume
Telefon
0213175347
Email
office@aaconsultants.ro
Web
Descriere
Subscrisa, A&A CONSULTANTS SPRL, cu sediul in Mun. Bucuresti, Bd-ul Carol I nr. 12, etaj 1, camera 5, Sector 3, reprezentata prin Practician in insolventa – Anastasescu Marieta, in calitate de administrator judiciar, desemnat in dosarul nr. 1086/100/2019 inregistrat pe rolul Tribunalului Maramures, privind debitorul UNIO SA - in insolventa, in insolvency, en procedure collective, cu sediul in Mun. Baia Mare, Aleea Expozitiei, nr. 1, jud. Maramures, avand cod unic de inregistrare 645899 si numar de ordine in Registrul Comertului J24/83/2005
ANUNTA
ORGANIZAREA PROCEDURII SELECTII OFERTE
pentru contractarea serviciilor de inventariere faptica si scriptica a patrimoniului debitoarei UNIO SA – in insolventa, precum si a bunurilor apartinand altor unitati, aflate temporar in custodia debitoarei, in conformitate cu Legea contabilitatii nr. 82/1991 republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, OMFP nr. 2.861/2009, Legea nr. 31/1991 republicata si Legea nr. 85/2014.
Inventarierea se va desfasura la sucursala societatii din Mun. Satu-Mare, bvd. Lucian Blaga, nr. 35, judet Satu Mare.
Ofertele se vor depune pana la data de 05.06.2025, ora 17:00, la sediul administratorului judiciar A&A CONSULTANTS SPRL, pe adresa de email office@aaconsultants.ro, sau la nr. de fax 021.317.53.47, date de contact la care se pot solicita si alte informatii.
Dosarul de participare va include documentele mentionate mai jos, sub sanctiunea neprezentarii acestuia in cadrul adunarii creditorilor, ce va fi convocata pentru aprobarea uneia dintre oferte si desemnarea prestatorului de servicii:
- Oferta financiara cu specificarea regimului TVA aplicabil, a termenului si a conditiilor de plata.
-Documentele de calificare, incluzand, printre altele: nota de prezentare a ofertantului si experienta anterioara similara; lista personalului de specialitate propus pentru efectuarea inventarierii; copii conforme cu originalul dupa acreditarile/autorizatiile necesare prestarii serviciilor atat pentru ofertant cat si pentru personalul de specialitate propus, alte documente relevante privind calificarea ofertantului pentru prestarea serviciilor de inventariere;
- Oferta tehnica care va contine detalii privind serviciile prestate, procedura de inventariere si termenul de executie.
Lista elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii, precum si a bunurilor si valorilor detinute cu orice titlu poate fi transmisa spre consultare persoanelor interesate, urmare a unei cereri transmise administratorului judiciar la adresa de email mai sus mentionata.